Two Men in Town
Na de dood van een hulpsheriff en 18 jaar gevangenis, wordt William Garnett, een voormalig Mexicaans bendelid, vrij gelaten. Met de hulp van Emilie Smith, een reclasseringsambtenaar die hem begeleid tijdens zijn voorwaardelijke vrijlating, Garnett vecht om zich opnieuw te integreren en zijn leven opnieuw op te bouwen. Maar Sheriff Bill Agati wil Garnett laten boeten voor de dood van zijn collega.