Tyson
Als kind leefde hij in armoede n Brooklyn maar door zijn talent vergaarde hij roem als de jongste zwaargewichtkampioen in de geschiedenis van het boksen. Mike Tyson leefde de American Dream, tot die veranderde in een nachtmerrie.