The Bloody Hundredth
Dit zijn de echte piloten die de inspiratie vormden voor Masters of the Air. Ze delen de aangrijpende gebeurtenissen die de levens van de 100th Bomb Group hebben veranderd. Met Steven Spielberg en verteld door Tom Hanks.