The Elephant Queen
Ga op een indrukwekkende reis met deze documentairefilm over familie, moed en het zoeken van een thuis. Volg Athena, een prachtige matriarch, die haar olifantenkudde over het nietsontziende Afrikaanse landschap leidt.