The Family Plan
Dan Morgan heeft verschillende titels: liefhebbende echtgenoot en vader, befaamd autoverkoper. Hij is ook een voormalig huurmoordenaar. En wanneer verleden en heden samenkomen, moet hij met zijn nietsvermoedende gezin op een buitengewone reis.