UNDER SIEGE 2
Casey Ryback is inmiddels ex-marinier en werkt als kok bij het Mile High Cafe in Denver, Colorado. Hij besluit zijn nichtje, Sarah Ryback, mee op vakantie te nemen. Ze nemen de trein die van Denver via de Rocky Mountains naar Los Angeles rijdt. Travis Dane kaapt de trein in de hoop een geheim superwapen van de overheid in handen te krijgen.