White House Down
Politieagent John Cale (Channing Tatum) is net afgewezen voor z'n droombaan bij de Secret Service om president James Sawyer (Jamie Foxx) te beschermen. Hij wil z'n dochter niet teleurstellen met het nieuws en neemt met haar deel aan een rondleiding in het Witte Huis. Plotseling wordt het complex overgenomen door een groep zwaarbewapende paramilitairen. Als de chaos losbreekt en de tijd dringt, is het aan Cale om de president, z'n dochter en het land te redden. Met Maggie Gyllenhaal, Jason Clarke, Richard Jenkins en James Woods.