Under Wraps
Twaalfjarige vrienden Marshall, Gilbert en Amy brengen per ongeluk een mummie tot leven in de kelder van een buurman. Ze noemen de mummie liefdevol Harold en moeten hem terugbrengen naar zijn rustplaats voor middernacht op Halloween.