Vreugde zoeken
Vreugde Zoeken is een verhaal over broederschap. Van hun bescheiden komaf als priesterszoons tot hun explosieve doorbraak, was de band tussen de Jonas broers altijd onverwoestbaar. Tot Joe, Kevin en Nick ieder hun eigen weg gingen na een verrassende en pijnlijke breuk. Met persoonlijke interviews, unieke beelden en exclusieve muziek zie je de Jonas Brothers zoals je ze nog nooit hebt gezien.