Wall Street
In deze meeslepende blik achter de schermen van het grote geld in de jaren '80 wordt een ambitieuze jonge effectenmakelaar verlokt tot de illegale, lucratieve wereld van bedrijfsspionage wanneer hij wordt overgehaald door de macht, status en financiële genialiteit van de Wall Street legende Gordon Gekko. Maar al snel komt hij tot de ontdekking dat die plotselinge rijkdom een te hoge tol eist.