Woodland
In 1989 neemt Jake, een werkloze fotojournalist die worstelt met verslaving en een onrustig verleden, een baan aan als bewaker van een wildernislodge op een afgelegen eiland in de Pacific Northwest, samen met de ervaren klusjesman Sparky Granger. Jake richt een donkere kamer op om de foto’s te ontwikkelen die hij maakt, die verontrustende voortekenen van hun toekomst beginnen te onthullen.