Expedition Bigfoot
Did You Hear That?
Ondanks dat een teamlid is afgevallen, gaan Russell en Mireya door met het naspeuren van de tips. Hun onderzoek brengt de eerste mogelijke sporen van Bigfoot aan het licht.
Russell ontdekt een bouwsel waarvan hij denkt dat het een Bigfoot-nest is. Ondertussen haasten Mireya en het nieuwe teamlid Ronny zich naar het nest om DNA-monsters te verzamelen.
Mireya en Ronny doen een belangrijke ontdekking in het gebied rond het nest. En Bryce vermoedt dat Bigfoot infrasoon geluid uitzendt om het team van zijn territorium te verjagen.