2 Dope Queens
Phoebe vertelt over haar mislukte pogingen om een beroemdheid aan de haak te slaan en Tituss Burgess voegt zich bij de Queens en vertelt over haar contact als medium met Beyoncé. Met komieken John Early, Jackie Kashian en Kevin Barnett.
Phoebe en Jessica kletsen over modemomenten met Lupita Nyong'o en de meiden dagen haar uit voor een vlechtwedstrijd.
De meiden praten vol nostalgie over hun old-school favorieten en Phoebe test Jessica's vriendschapsscore met Daniel Radcliffe.