22 Kids And Counting
Noel en Sue Radford en hun kinderen vormen het grootste gezin van Engeland. Het leven in een groot gezin gaat gepaard met uitdagingen, maar ook met veel hartverwarmende momenten.
Noel en Sue Radford en hun kinderen vormen het grootste gezin van Engeland. Ze geven een inkijk in hun bijzondere leven, inclusief de uitdagingen en de hartverwarmende momenten.