Ouderschap
Ouderschap is de beste komedie en drama. Van het Oscar-winnende productieteam van Ron Howard en Brian Grazer (A Beautiful Mind) komt nu een uur durend drama geïnspireerd op de gelijknamige kaskraker dat het publiek kennis laat maken met de grote, kleurrijke en onvolmaakte familie Braverman.
Drew helpt Adam als Max terugkeert in het honkbalteam terwijl Sarah een nieuwe vriendschap sluit met Jason Ritter (“The Class”, Joan of Arcadia”), gastster.