Agent Carter
Peggy's zoektocht naar de waarheid over Zero Matter brengt haar in conflict met haar superieuren terwijl Howard Stark zich verborgen houdt.
Peggy en Sousa stellen een ruil voor met Whitney Frost, terwijl de SSR hulp krijgt van Howard Stark, waarmee Zero Matter misschien uitgeschakeld kan worden.