Agent P Undercover
Perry het vogelbekdier strijdt tegen een kwaadaardige dierenagent van ANATHEMA (de Alliantie van Snode dieren met een Uitzonderlijk Memorabel Acroniem).
Perry in het Wilde Westen
Perry het vogelbekdier gaat undercover als cowboy in het Wilde Westen om een sinistere herdershond te stoppen. Dit 'bèèè-st' wil de prijswinnende schapen van een ranch stelen.
Perry betreedt het voetbalveld als voetballer om te voorkomen dat een vijandig gordeldier zich voordoet als voetbal, zodat hij de wedstrijd kan manipuleren en een grote trofee kan stelen!
Perry doet alsof hij op Hawaï gaat trouwen om een duivenbende te confronteren die cadeaus van pasgetrouwden steelt.