Alert: Missing Persons Unit
Nadat de zoon van Nikki Batista wordt vermist, sluit ze zich aan bij de eenheid Vermiste Personen van de politie van Philadelphia om te proberen hem te vinden en anderen in dezelfde situatie te helpen.
Jason, Nikki en het MPU team onderzoeken wanneer een vrouw een man aanrijdt en hem onder schot dwingt om in haar auto te stappen. Ondertussen komt er meer informatie over Keith's ontvoerder aan het licht.
De MPU zoekt naar een studente nadat ze vermist wordt tijdens een huisfeest. Ondertussen proberen Sidney en Keith zich weer aan te passen aan het normale leven.
De MPU werkt aan het opsporen van de ontvoerde zoon van een arts, maar de zaak neemt een wending wanneer zijn moeder in contact komt met de ontvoerder. Kemi uit haar zorgen over Sidney's welzijn aan Nikki en Jason.
Na de zelfmoord van een pleegzorgwerker begint de MPU een onderzoek naar een zwangere vrouw waarmee hij is gezien en die al twee jaar wordt vermist. Ondertussen volgt Sidney Keith en vreest dat hij gevaarlijk kan zijn.
Jason en Mike zoeken in de Allegheny Mountains naar een vermist echtpaar. Ondertussen sluit Keith zich aan bij een traumatherapiegroep en krijgt een band met een andere patiënt.