AMBITIONS
Stephanie en Evan bundelen hun krachten uit eigenbelang, terwijl Titus aan een missie begint die zijn hele carrière in gevaar kan brengen.
Een nieuwkomer in Atlanta voert een snood plan uit, Stephanie speelt vals om te krijgen wat ze wil.
Stephanie is een kracht om rekening mee te houden op een Women's Empowerment Summit, Bella sluit een alliantie met Rod.