Boise Boys
An Odd Couple of Homes
De Texaanse aannemer Clint Robertson en designer Luke Caldwell uit Idaho hebben voor hun volgende project de keuze uit een gedateerde boerderijwoning en een modern jaren 50-huis.
Luke en Clint kopen een triplex uit circa 1910 in de wijk North End van Boise, Idaho en bouwen de drie woningen om tot een eengezinswoning.
Luke en Clint verbouwen een boerderij langs de Boise River in Garden City, Idaho. Ze hopen dat hun make-over in Mexicaanse westernstijl in de smaak valt bij de lokale bewoners.