Bookie
Een ervaren bookmaker vecht om te overleven te midden van de legalisatie van gokken, steeds labielere klanten en het snelle leven in Los Angeles.
Making Lemonade
Na een gewelddadige aanvaring proberen Danny en Ray een zelfmoord te voorkomen, terwijl Hector bij het team probeert te komen.
Danny en Ray gaan noodgedwongen een enorme weddenschap aan en zoeken een uitweg, terwijl Hector en Lorraine doorgaan met hun louche sjamaanbedrijfje.