Boom Boom Bruno
Terwijl stagiair Mark zijn nieuwe collega leert kennen, zet de moord op een drag queen het leven van hoofdcommissaris Bruno Klöpel op zijn kop.
Terwijl ze de moord op Sugar Candy onderzoeken, ondervragen Bruno en Mark drag queen Lady Lovelyn. Later gaat Mark op een veelbelovende eerste date.
Ondanks orders om zich terug te trekken, blijven Bruno en Mark aan de zaak werken. En na een ruzie met Bruno neemt Mark een dodelijk risico.
Een wanhopige Bruno heeft alles verloren en bedenkt een plan om Mark te redden en de moordenaar te stoppen... voor het te laat is.