Breaking Hillsong
Brian Houston is de oprichter van Hillsong Church, maar door het charisma en de Hollywood-connecties van voorganger Carl Lentz groeit Hillsong pas echt uit tot een megakerk.
The Newest Revelations
Een golf van explosieve nieuwe onthullingen rond Hillsong en oprichter Brian Houston legt de donkere diepten van de aanhoudende controverse bloot.