Bugs Bunny Bouwers
Kleuters mogen mee met Bugs, Lola, Daffy, Porky en Tweety, terwijl ze hun fantastische voertuigen gebruiken om waanzinnige bouwwerken te maken. Ze leren waardevolle lessen en geven nooit op, want de Looney Bouwers krijgen elke klus af.