Burning Bush
Een maand na de dood van Jan Palach steekt een andere student zichzelf in brand. Het regime wil geen nieuwe martelaar en zwijgt de feiten dood. Maar Dagmar Buresova besluit eindelijk om Palachs moeder te verdedigen...