Butterbean's Café
Butterbean is een fee die samen met haar vriendjes een buurtcafé in het stadje Puddlebrook heeft. Ze verkopen gezonde snacks en zoete lekkernijen. Samen beleven ze allemaal leuke avonturen en leren ze ook veel nieuwe dingen.
Als Butterbean haar eigen café opent, probeert haar jaloerse rivaal, mevrouw Marmalady, het te verpesten voor haar.
Oma Nana's bananenbrood / Heel veel citroenen
Dazzle probeert om het speciale bananenbrood van haar oma te maken. Mevrouw Marmalady zorgt weer voor problemen.
Dazzle geeft een vriendschapsketting aan Butterbean en Poppy is jaloers. Het tandendoosje van Butterbean raakt zoek.
Dazzle moet op het café passen en probeert alles zelf te doen. Cricket gaat lunch maken, maar de ketchup is verdwenen.
Mevrouw Marmalady zegt dat zij de taart van Butterbean heeft gemaakt. Butterbean heeft yoghurt nodig voor de parfait.