Call Me Fitz
Richard "Fitz" Fitzpatrick is een louche tweedehands autoverkoper, die de grenzen van acceptabel gedrag telkens weer weet te overschrijden.
Larry en Meghan kopen een verjaardagscadeau voor Ken, waardoor Fitz ook een cadeau moet zien te vinden.