Hazbin Hotel
Radio Killed the Video Star
De Vees: Vox, Velvette en Valentino, heersen onbetwist over hun stukje van de hel, maar de terugkeer van Alastor op de radio zou wel eens voor wat opschudding kunnen zorgen. Ondertussen test een nieuwe hotelgast het geduld van Angel.
Charlie vindt het moeilijk om hulp te vragen aan haar vader Lucifer. Ondertussen zorgt een onverwachte nieuwe gast voor opschudding in het hotel.
Charlie en Vaggie begeven zich naar de Hemel om met de manager van Adam te praten. Ondertussen biedt een explosieve hereniging Angel de gelegenheid om te laten zien hoever hij is gekomen.