Costume Quest
De serie draait om Wren, Reynold, Everett en Lucy die met hun onstuitbare verbeelding geheime magie proberen te ontgrendelen die verborgen zit in hun zelfgemaakte halloweenkostuums. Met deze kracht gaan de vier helden de strijd aan met gruwelijke wezens door te transformeren in robots, piraten, geesten en ijshoorntjes! Als ze zich het kunnen voorstellen, kunnen ze het ook worden.