Criminal Minds: Suspect Behavior
Lonely Heart
Het Red Cell-team reist af naar Ohio om een moordenaar op te sporen die het op vrijgezelle zakenmannen gemunt heeft.
Het Red Cell-team reist naar Arizona om de boodschap van een verdachte te ontcijferen na twee gewelddadige moorden.
Nadat een explosie een stadje opschrikt, moet het team de bommenlegger opsporen voor er nog een aanval plaatsvindt.
Het Red Cell-team probeert een seriemoordenaar te vinden die door het hele land reist om slachtoffers te ontvoeren en op te hangen.