David & Annie: After the 90 Days
Vijf jaar geleden trouwden David en Annie en creëerden ze een gelukkig leven voor zichzelf in de VS. Nu keren ze terug naar Annie's dorp in Thailand om haar broer en neef mee naar huis te nemen en hen de kans te geven op een opleiding in Amerika.
Als de lockdown versoepelt gaan David en Annie samen met de kinderen vissen. Jordan en Amber hebben een afspraak bij de Amerikaanse ambassade voor een belangrijk visumgesprek.
David en Annie zien ertegen op om het slechte nieuws over de visa voor de kinderen aan de familie te vertellen. En ze raadplegen een Thais medium.