De Pinguïns van Madagascar
Marlene vindt een ei en vraagt de pinguïns of ze ervoor willen zorgen en Skipper zet een wilde achtervolging in.
Door de geïnstalleerde webcams wordt Junior ineens een ster op internet. Koning Julien raakt zijn geliefde kroon kwijt.
Marlene is ineens verdwenen en als Julien in het ziekenhuis belandt, moet Maurice de leiding overnemen.