Big Hero
Het avontuur gaat verder voor het 14-jarige tech-genie Hiro en zijn empatische, hypermoderne robot Baymax. Alsof het niet genoeg is om de nieuwe leerling te zijn op het San Fransokyo Instituut voor Technologie, wordt het buiten de campus pas echt spannend. Hiro en Baymax vormen samen met hun vrienden Wasabi, Honey Lemon, Go Go en Fred het legendarische superheldenteam Big Hero 6. Samen beschermen zij de stad tegen een kleurrijk raster van wetenschappelijk versterkte schurken die chaos en wanhoop willen stichten.
Hiro, Fred en Baymax volgen Go Go naar het Muirahara bos. Maar wanneer ze zelf verdwalen, en in aanraking komen met de mysterieuze Hibagon, moeten hun vrienden ze te hulp snellen.