Baymax!
Cass treft Baymax wanneer ze door een blessure even niet kan werken in het Lucky Cat Café.
Scholiere Sofia ervaart de onvoorwaardelijke steun van Baymax wanneer ze te maken krijgt met grote veranderingen.
Mbita serveert een familierecept totdat een allergie, en Baymax, hem aanzetten tot verandering.
De hongerige kat Yachi verzet zich hevig tegen de pogingen van Baymax om hem van een ongemak af te helpen.
De patiënten van Baymax werken samen in een race tegen de klok om de verzorgingsbewaker te redden.