Delete Me
Marion en Marit zijn bijna klaar met hun middelbare school. Maar in een wereld waar status alles is, blijkt dat een onschuldig grapje viraal kan gaan en hun leven voorgoed kan veranderen.
Hun doel is Miami, maar eerst is het tijd voor feestjes. Dit is het begin en einde van de vriendschap tussen Marion en Marit, beste vriendinnen en partners in synchroon zwemmen.
Hope Is Lost
Hacker Fanny wil uitzoeken wie de sekstape heeft gelekt. Ondertussen leren de meisjes dat er een scout uit Miami aanwezig is. Helaas zijn ze alleen maar iets waard als team.
De enige vriendin die Marion heeft verlaten, is Marit, die met een moeilijk dilemma kampt. Fanny gaat verder met haar onethische methoden om te ontdekken wie er achter de lekkende sekstape zit.
Marit is teleurgesteld dat Marion haar voor een feestje heeft gedumpt. Fanny neemt contact op met Marion en ze weet dat de sekstape wereldwijd is verspreid door een gebruiker met de naam SOFUS.
Wanneer Marit Marion verdedigt na een belediging van Christian, wordt ze uit de feestbus gegooid en in het bos achtergelaten. Ondertussen vertelt Fanny een geheim over zichzelf.
Marit is alleen bij de zwemtraining terwijl Marion het op het feestje aan het aanpappen is met Christian. De avond duurt voort en de sekstape wordt gemaakt.