Devil in Disguise: John Wayne Gacy
Billy and Dale
Een sneeuwstorm treft Chicago, Kozenczak vindt Gacy’s slachtoffers die het overleefd hebben; een tiener leert over prostitutie.
We keren terug naar het einde van aflevering één, een dronken Gacy biecht zijn misdaden op aan Sam.