Dice
Ego
Dice probeert het in de slaapkamer wat spannender te maken, Adrien Brody volgt Dice als voorbereiding op een nieuwe rol.
Nadat Dice the Lamborghini van Criss heeft beschadigd, gebruikt deze 'mindfreak' zijn toverkracht tegen hem.
Nadat Dice heeft ondekt dat Carmen nog steeds alimentatie krijgt, probeert hij werk te vinden.
Dice wordt ontslagen als manager van zijn zoons heavy metal band en vervangen door een gladde agent uit Hollywood.