Dostoyevsky
Vitello wisselt berichten uit met de moordenaar en houdt zich bezig met Ambra en haar drugsverslaving.
Vitello voelt zich verraden tijdens zijn onderzoek en volgt een spoor naar een oud weeshuis.
Vitello ontdekt wie Dostoevsky is: een voormalig slachtoffer van het weeshuis dat een duister verleden heeft.
Vitello spoort Esposito op, Dostoevsky's wapenleverancier, en gebruikt hem om de moordenaar uit zijn tent te lokken.
Wanneer Vitello een vuurgevecht met Dostoevsky wint, dwingt hij hem een laatste brief te schrijven.