Douglas is cancelled
Wanneer bekend wordt dat nationaal geliefd nieuwsanker Douglas Bellowes een seksistische grap vertelde op een bruiloft, komen zijn carrière en de steun van zijn familie en collega's in gevaar.
Een voorval in het verleden tussen Madeline Crow en Douglas Bellowes kan het heden beïnvloeden.
Douglas komt tegenover Madeline in een oefeninterview te staan en dat mondt uit in een pittige strijd.