Dreamland
Wanneer Spencer vermist wordt, vraagt een bezorgde Trish Mel om haar te helpen hem te vinden.
Trish en Spencer riskeren alles voor hun droomhuis. Cheryl ziet eindelijk haar verleden onder ogen.