Mr. Bigstuff
Kirsty moedigt Glen aan om indruk te maken op zijn baas; Lee is erop gebrand om de oude vriend van hun vader te vinden.
Glen en Kirsty ontdekken dat hun trouwkapitaal op is; Glen neemt het op tegen Lee's achtervolgers.