E.B. White's Charlotte's Web
Een klein varkentje genaamd Wilbur probeert zijn weg te vinden in het boerenleven en vraagt hulp aan een nieuwe vriend: een geestige en wijze schuurspin genaamd Charlotte.
Wilbur en Fern omarmen hun nieuwe faam, maar een speling van het lot zet Wilburs toekomst opnieuw op losse schroeven.
Charlotte, Wilbur, Fern en hun familie gaan naar de County Fair! Zal Wilbur het blauwe lint winnen en ervoor zorgen dat zijn leven wordt gered?