Eeuwenoude aarde
Deze serie werpt licht op het soort leven dat bestond in het Perm, het Trias en het Krijt, dat 250 miljoen jaar geleden begon.
Het Trias
Na het Perm-tijdperk bracht de epische sage van evolutie en uitsterven op aarde, 's werelds eerste dinosaurussen, plesiosauriërs en pterosauriërs voort.