Étoile
Het ballet zit in de problemen. Jacks gezelschap in New York en dat van Geneviève in Parijs hebben het moeilijk. Ze stelt hem een radicale oplossing voor, maar er zit iets achter.
De stier
Het begint slecht als Jack en Geneviève de ruil aankondigen tijdens hun gelijktijdige persconferenties. Cheyenne is op jacht naar de perfecte danspartner in New York, terwijl Mishi en Tobias proberen te aarden in Parijs.
Het Fisch
Jack heeft een vreselijke dag. Tobias cast zijn nieuwe stuk en Gabin doet alles om op te vallen. Mishi krijgt een grote rol en spreekt Geneviève aan over het verleden.
De première! Jack heeft te maken met danserdrama's terwijl Geneviève een internationaal incident veroorzaakt. De vonk tussen Cheyenne en Gael slaat over terwijl Tobias en Gabin moeite hebben met communiceren.
Het is Notenkraker-seizoen en het MBT-team smeekt Cheyenne de Suikerboonfee te dansen. Verder is Jack jarig en Geneviève is in de stad. Mishi probeert het met Bruna te vinden. Gabin keert terug na zijn schorsing. Tobias heeft een rat in zijn appartement.
Het nieuwe ballet van Tobias is een ramp. Geneviève worstelt om iedereen blij te houden en Jack laat Nicholas niet met pensioen gaan. Crispin en Cheyenne maken ruzie tijdens een balletles terwijl Mishi op een date gaat.