Expedition From Hell: The Lost Tapes
Mickey Grosman's gedoemde Amazone 5000 expeditie gaat gepaard met ontvoeringen, gevangenisuitbraken, vermist geld en een vermist persoon -- het is Fyre Fest in de jungle.