Exposed: Naked Crimes
Een huiveringwekkende inbraak, een overval op een pizzeria, een achtervolging door de politie in de vroege ochtend- angstaanjagende misdaden die op camera zijn vastgelegd en de verdachten zijn allemaal volledig naakt.
In Houston belaagt een naakte man mensen met een onkruidverdelgingsmiddel. En in North Carolina steelt een naakte vrouw de politiewagen van een agent en verdwijnt vervolgens.