Fantasmas
Aan de hand van introspectieve en fantastische verhalen gaat Julio Torres op reis om zijn verloren gouden oesteroorbel terug te vinden.
Julio's leven is in wankel evenwicht, maar wordt op zijn kop gezet als hij een gouden oester oorbel bemachtigt... en hem prompt kwijtraakt.
Nadat hij heeft geleerd hoe hij zijn geest van zijn lichaam kan bevrijden, gaat Julio nog harder op zoek naar de oester, op de vreemdste plekken.
Julio ontdekt een manier om geen bewijs van bestaan te krijgen. Vanesja denkt na over haar levensdoel. Bibo jaagt een nieuwe passie na.