James en Oliver Phelps, bekend als de Weasley-tweeling uit de Harry Potter-films, nemen ons mee op een buitengewoon avontuur, waarbij ze fascinerende gasten ontmoeten, betoverende locaties verkennen en fenomenale uitdagingen aangaan.