Fatal Destination
De Mexicaanse vakantie van een rijke man neemt een fatale wending wanneer liefde en bedrog een web van hebzucht en ambities aan het licht brengen.
Where's Emily?
Een romantisch uitstapje naar Vermont neemt een duistere wending en ontaardt in geheimen, geweld en een plaats delict in een camper.
Een tiener die in Myrtle Beach op voorjaarsvakantie is, verdwijnt in de nacht. Na een decennialange zoektocht komen schimmige geheimen aan het licht.
Een trip naar New Orleans loopt voor een man gruwelijk af wanneer hij dood wordt gevonden in een hotelkamer die is volgekalkt met satanische symbolen.