FBOY Island Nederland
In deze datingshow met een flinke dosis humor reizen Jennemie, Manon en Sarah af naar een tropisch eiland met een groep Nice Guys en FBoys. Sommige zoeken ware liefde, anderen zijn er voor de geldprijs. Het is aan de vrouwen om te ondekken wie wie is.